Easter Eggs!!!

Hej Allihopa!

Vad gör Ni?

Har kollat på tv:e och vilat en stund, men nu sitter jag vid datorn och uppdaterar mig lite.... :)
Jag och min brorsa fick två påskägg var på förmiddagen, mums säger jag bara!
Sitter och äter på en choklad kanin nu... ;) När det är påsk får man äta lite extra tycker jag!

Har Ni fått några påskägg? :)

Snart ska jag äta lite påskmiddag, är hungrig så det passar bra.
Idag är det långfredag och det känns som dagen har varit väldigt lång, konsigt!

Vi Hörs Senare ikväll!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Moa<3

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :D



ps: jag gör gärna bloglovin byte! men inte om du tar bort mig efter några dagar kram :)

2012-04-06 @ 17:18:19
URL: http://meisy.blogg.se/
Postat av: Moa<3

omg !! är du felicia som var med lilla melodifestivalen ! :o med disco freak ? om inte. SJUKT LIK!

2012-04-06 @ 17:19:50
URL: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0