Lilla Schlagerstjärnan 2011!

Tjohoo alla Läsare!

Hur mår Ni?
Jag är på topp, har precis tagit en liten fika!

Det var ett tag sen jag bloggade!

I torsdags var jag med i Lilla Schlagerstjärnan i Globen City!
Jag sjöng Kärleken är Evig med Lena Philipsson :)
Min kompis Klara var också med och tävla :D
Det var 7 st som tävla och jag var sist ut att sjunga:)

Jag var jätte nöjd med framträdandet!
Sen efter åt jag lite sen skulle vi vänta i typ 4 timmar innan vi fick resultatet!
Lång väntan!
Men det var värt det!
Jag och Klara gick vidare till "RiksFinal".

Finalen var på Lördagen!
Så det var bara att ladda om :)
Sen var det plötsligt Lördag!
Finslippade lite på nummret från Torsdagen!

Nu var det Sveriges bästa 9 sångare från 7-14!
Jag var femma ut!

Det gick super!
Den här gången var min sångkompis Lisa också med!
Vi alla satt och åt och skrattade!
Sen kom väntan!

Under tiden kom Linda Pritchard :D
Hon var super duktig!

Ingen vinst i år!
Men kanske nästa År! :)

Här kommer lite bilder!


Jag och Klara! :)


Upträder!


Just det Sanna Nilsén uppträdde också!
Hon var Grym!


När jag gick vidare!


På lördagen!


Jag och Linda Pritchard :D

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

nice:)

2011-03-14 @ 21:08:03
Postat av: alia

Vad snygg du är! :)

2011-03-26 @ 12:27:08
Postat av: Anonymen 112345679807kmdlmsad

Du och klara är snygga

2011-06-13 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0