Sommar .........!

Hej !!

Hur mår Ni? Jag mår bara bra!

Var ett tag sen jag blogga.....  För någon vecka sen var jag i Borlänge och sjöng på Peace and Love!
Det var såååå kul!
Vi gjorde vi konsert sen fick vi skriva lite autografer!
Det var en kille som var liite galen, han bad oss och skriva våra autografer på hans tröja :P
 
Sen stack jag och min kompis Hanna iväg och kollade runt i området, på ett ställe stod dom och gjorde grafitti, coooolt ;)
Vi gick också på jakt efter Peace and Love tröjor, till slut hitta vi dom!!

Aa, sen var det bara och sätta sig på tåget till Stockholm igen :/

Var Ni och kolla på Peace and Love??!



Just nu sitter jag och tränar till på Lördag då ska jag vara med i en Talangjakt som heter Popcorn!!
Tävlingen är i Trosa på Festivalen Trosa-Yran :)
Skulle vara kul om Ni kom och kolla :)
Vet inte exakta tider just nu, så jag kan återkomma med det! ;)

Vad ska Ni göra Idag?? :)

Jag tror att jag ska gå ner till stranden och sola och bada! :)

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej nu är det frågestund på min blogg passa på att ställa frågor och kom i håg inga frågor är för dumma.



länk til min blogg.

http://mylifeazpelin.blogg.se/2011/july/nu-ar-det-fragestund.html

2011-07-14 @ 22:12:09
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: raiman

tja ni var skitbra på peace and love jag var där.

2011-07-16 @ 20:32:29
Postat av: Emma<3

Heej!



Saknar dig såå MYCKET !!!



Kommer ut till dig på måndag

<3

Hoppas att det går bra i trosa <3



Kramiar Emma <3 <3



2011-07-17 @ 09:33:42
URL: http://emmahappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0