POPCORN 2011!!

Hej Allihopa! :)

Hur mår Ni?  Jag är på topp! :D

Igår var jag med i en tävling som heter Popcorn 2011!
Det var jättte kul, jag sjöng min egna låt som heter "Vem jag är".
Jag var yngst i tävlingen och blev kvar bland dom 3 bästa!

Sen säger dom "Vinnaren är Feliciaaa"!
Åh, fy vad jag blev förvånad å såå glad! :)

Så nu ska jag vara med i riksfinalen av Popcorn!
Berättar om det senare!

Vad ska Ni göra idag?! :)

Idag ska vi fira min brorsa med släkten!
Ska blii kul :D

Vi Hörs!

Kram Felicia <3






Sara Varga var där och sjöng!


Passade på att ta bild med henne, hon var jätte trevlig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Felicia, Jag var på Trosa-Yran och såg dig, Din låt var jätte bra och kul att du vann. Jag är 11 år om du undrar.

2011-07-17 @ 12:19:57
Postat av: Anonym

skulle vara kul om du la ut din egna låt. :)

2011-07-17 @ 17:43:29
Postat av: frida

åå va kul!!

grattis!<3

2011-07-17 @ 18:21:48
Postat av: Malin G

Skulle vara jätte kul om man skulle få höra din låt =D Var inte där, var på cirkus :3 Hade tänkt ställa upp, men dem tog inte in flera bidrag..



men självklart vill man höra vinnarens låt =D

2011-07-20 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0