Helges Talangjakt!

Hej alla läsare!
Det var ganska länge sedan men nu är jag här igen!

Hur mår Ni? Jga är på toppen humör!

Just nu är jag i Gävle och ska tävla i Helges årliga talangjakt!
Jag ska sjunga Russian Roulette med Rihanna!
Det ska bli super kul!

Vad ska Ni hitta på idag?!

Har haft soundcheck för en stund sedan och det gick super!
Ska snart dra och äta lite mat på pizzerian här brevid!
Jag är vrålhungrig!

Gillar Ni Pizza?

Jag bloggar mer när jag har ätit klart!
 :D

Fortsätt ställa frågor i Bloggsvar!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Stella

Jag gillar pizza. Men äter det inte så ofta för det är inte så himla bra. Men jag gillar inte köpt pizza bara hemlagad.

2011-04-07 @ 19:50:32
Postat av: Sara

Tar det 5 dagar för dig att äta en pizza eller ?

2011-04-09 @ 10:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0