Tjabba!!!

Tja allesammans!!!

Hur mår Ni??
Det var länge sedan sist ;)

Idag har jag varit på balett i stan, ganska jobbigt!!!
Men det är bra träning!!!

Ikväll blir det idol, ska försöka se på det utan att somna :D
Haha!! BX

Vem tycker Ni ska åka ut???
Jag tycker Olle ska åka ut, men det kommer aldrig att hända!!
Han har så många tjej-fan :)

Imorgon blir det dansrep, jag ska uppträda på Cirkus inne i stan nästa helg! 
Vi ska showa och ha kul!!!
Hörs imorrn!!

Kram Felicia <3


Jag tycker Minnah är bäst!!!!!!
XD


Kommentarer
Postat av: mia

hej felicia jag tycker Elin är bäst men minnah är också bra hejdå

2010-11-12 @ 21:01:18
Postat av: hehj

den som är bäst är linnea

2010-11-13 @ 17:11:56
Postat av: Anonym

Fy fan vad negativ du är felicia du säger jag tycker att Olle ska åka men det kommer inte hände han har så många tjej-fan vad menar du med det ??????? GUD TÄNK EFTER

2010-11-14 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0