Torsdag!!!!!!!!

Hej!!!!

Hur mår Ni??? Jag mår toppen bra!!!

Idag har varit en okej dag!!!
Har spelat kula på rasterna, vunnit jätte många.
Cyklade ner till skolan när jag kom hem, emma min bästis sa att hon spelade kula på eftis.
Så då blev jag sugen!!!!!

Tycker Ni det är kul att spela kula?????
Det tycker i alla fall Jag!!!!!

 
Sånna gillar jag ;)                             Och sånna :)


Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer..............
Men jag har hittat snygga bilder och här kommer dom!!!!!!

Justin Bieber

Best Friends
Till Emma!!!!!


High School Musical 3  High School Musical 3
High School Musical 3High School Musical 3
Några Ni kanska känner igen????
Vilka är dehär????

Colorful Smiley
Snygg  va???
Discosmileys, yeaaaaaah!!!!!



Kom hem för en stund sen......
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik!!!!!

Jo, igår var det dans igen!!!!
Vi hade streét och sång!!!!
Fick ett solo på sången!!!!
Kul :D




Vi ska sjunga den!!!!
Jag fick solo en bit :D
Sjung med om Ni vill!!!!

Ska kanske ut och gå med Emma ikväll, tar väl med hundarn då också ;)

Ska ta och äta wok nu, gott!!!!
Kan känna smaken redan nu!!

Bloggar nog mer ikväll!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: ida

anmäl dig till min tävling och vinn fina priser! :)



kram / ida (:

2010-05-05 @ 21:01:19
URL: http://iiddaaar.blogg.se/
Postat av: Emma.Z

Hej bästis!!!!

Tack för bilden!!!!!!!

jag är hemma idag har lite ont i magen!!!

om du kollar på min blogg när du kommer hem så ska du se ett nytt blogg inlägg!!!

kramisar Emma!!!=.)

2010-05-06 @ 11:24:30
URL: http://emmahappy.blogg.se/
Postat av: Carro

hej om du gillar Justin bieber går gärna in på denna bloggen. Den är sjuk bra och dom älskar att få kommentarer, så snälla kommentera när du är där inne. ha en fortsatt trevlig dag kram Carro



Bloggen är: www.justinfans.webblogg.se

2010-05-10 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0