Morgon raport!!!!!

Hej alla morgon läsare!!!!

Hur mår Ni på morgonkvisten???
Jag är pigg och super glad idag!!!!!

Idag när jag jag vaknade, gick jag en promenad med min hund Ida!!!!
Vi hade det roligt tillsammans :D

Senare idag ska vi fixa lite här på landstället :P
Sen ska jag nog ta det lungt :P

Vad ska Ni göra idag???
Hoppas det blir en skön dag :D



Ikväll börjar sommarkrysset!!!
Gissa vilka som är programledare???
E.M.D!!!!
Konstigt men det blir kul!!!!

Nu är det klart - EMD kommer till Sommarkrysset. Foto:scanpix

Nu ska jag fixa mig för dagen!!!

Vi hörs senare :P

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan inte du börja videoblogga & sånt ? kram

2010-05-16 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0