Discot!!!!!!

Hejsan på Er!!!!

Igår var jag och sjöng på Sofias disco som jag sa!!!!
Det var super kul!!!
Det var hennes systers klass som hade discot!!!!

Ja, först kom vi dit, hittade inte ingången.
Skolan var så stor+att det fanns så många ingångar :D
Sen hittade vi ingången!!!!
Wohooo.....
Så träffa jag Sofia, testade ljudet, träffade alla!!!
Bytte om till mina "Discofreak Kläder".
Ja, sen var det dags att gå upp på scen.

Bilder+Startordning!!!

Etta ut: Love!



Tvåa ut: JAAAAG!!!








Discofreak känn rytmen i blodet.....

Trea ut: Filip!!!!




Jag lovar och svär, jag lovar och svär....
Fyra ut: Amanda!!!



Det var en var sommar dag.....

Femma ut: Sofia!!!!


Jag är Raparen Sofia......


Raparen Sofia!!!!

Sexa ut: Rebecca!!!!


Skaffa en annan tjej.....



Grupp-bild med hela gänget!!!!!
Vi har så Kul tillsammans!!!

Som Love kolla här!!!!



Ja, då kommer lite bilder på skivsigneringen!!!


Hej vad heter du?.......


Del av kön :D


Glad är jag...... :D


Brosan på scen :D


Ikväll är det talang, Kul kul!!!!

Bloggar senare

Kram Felicia <3



Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas att du hade roligt

2010-05-28 @ 19:18:27
Postat av: Mimmi

Hejsan ! Kan inte du ge tips på vad för sångtävling man kan söka till . ÄLSKAR att sjunga och undrar ifall du vet ngn sång tävling man kan börja söka sig till nu ;D Hejdå hoppas du svarar =) //Mimmi



2010-05-29 @ 21:53:01
Postat av: Evelina

Hej!!!jag tycker samma sak som mimmi kram

2010-06-02 @ 07:29:28
Postat av: Lisa

Inte för och va dum men när kommer de ett nytt inlägg på din blogg.Ps.Snygga bilder

2010-06-02 @ 19:28:58
URL: http://diamantdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0