Söndag!

Halloj(=

Idag, Söndag har jag på förmiddagen varit ute och åkt långfärdsskidor.det var kul(=
Åkte med lillebror som ska ha " Lilla vasaloppet" på dagis.
Måste ge honom lite strategi....

Annars har jag chattat med en å annan på msn och letat vidare efter massa tänkbara låtar(=
(Att sjunga....)
Hoppas jag blir bra i halsen tills imorgon, så jag kan gå på street och sången(=

Snart är det dags för blåsningen på tv3.
Några undrar vilket program jag ska vara med i ( jag skriver på bloggen när)
Det var kanon kul att få vara med i en sån inspelning!
Att få se hur mycket jobb som ligger bakom varje blåsning, och alla kameror som dom gömmer.
Man var verkligen på spänn när vi skulle blåsa personen ( ALLT skulle fungera)

Nu är det dags för mat ( Pizza hemma gjord förstås)

Stora kramar Felicia






Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag ska kolla på blåsningen!

Det ska bli kul=)

Gott med hemma gjord pizza!

Syns i morgon!!

Kram Filippa

2010-01-24 @ 19:17:06
Postat av: julia.a

hej

det är julia.a från 4a och super snygg blogg kram julia.a

2010-01-26 @ 18:13:23
URL: http://jstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0