Discot m.m!!!!

Hejsan på Er!!!!

Sitter just nu och lyssnar lite på youtube hittade en jätte bra låt.


Lyssna på den, den är så himla Bra!!!!
Det är Alice som sjunger ;)

Igår var jag ju och sjöng på discot, det var Jätte Kul och bra publik :D
Kul och träffa alla igen!!
Här kommer lite bilder ;)




Vi lottade ut olika saker :D
HAHA!!!!


Alla som ville ha autografer :)


Jag som är Glad!!!
Hehe......


Fick skriva på armar och så.....

Alla som var där och sjöng :D

Killarna
HAHA!!!!


Ska nog ta och kolla på Wipe Out nu!!!



Bloggar mer imorgon :)

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är jätte söt och vekar jätte snäll skulle jag kunna få din MSN? men det vore nästan häftigt om du kommentera på min blogg.

2010-04-22 @ 15:36:54
URL: http://saraminisotiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0